ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ
Ключові слова:
навчально-виховний процес, міжкультурний діалог, діяльність викладача, педагогічні умови, компетентність, технологія підготовкиАнотація
У статті автор розглядає діяльність викладача та навчальну діяльність студентів як педагогічні умови, які спрямовані на розвиток готовності майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Об’єктом дослідження є педагогічний простір, педагогічний або учнівський колективи, система виховної роботи у школі, навчально-виховний процес, викладання дисципліни. Підготовка майбутніх учителів до організації міжкультурного діалогу у професійній діяльності має на меті заохочення учнів до розмаїття культурного життя, формування сприйнятливості цінностей та ідей представників інших культур та прагнення до взаємозбагачення культур.
Завантаження
Опубліковано
2019-05-20
Номер
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Як цитувати
ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 302-305. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2303