Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 26(54) (2022): Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»
№ 26(54) (2022): Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2022-26(54)
Опубліковано:
2022-11-01
Економіка та управління національним господарством
АНАЛІЗ ЕНДОГЕННИХ ФАКТОРІВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В СУЧАСНОМУ ВИМІРІ
Lyudmila Levkovska, Oleg Dobryanskyy
4-8
pdf
Економіка та управління галузями та підприємствами
МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ НА СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЯХ
Serhii Davydchuk
10-17
pdf
СВІТОВИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ІТ-КОМПАНІЯМИ
Mykola Ivanov
18-23
pdf
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
Nataliia Kondratenko, Hanna Zaporozhets, Valentina Dogadina
24-29
pdf
ІНТЕГРОВАНА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ З УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМИ ДЕСТИНАЦІЯМИ (ОМД)
Nataliia Korzh, Natalya Onyshchuk
30-36
pdf
ЗАСТОСУВАННЯ (R,S) МОДЕЛІ ПРИ ПЛАНУВАННІ ЗАПАСІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Anatolii Kulyk
37-42
pdf
ТРАНСФОРМАЦІЯ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ПІД ЧАС ВІЙНИ В УКРАЇНІ ЧЕРЕЗ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Olena Chernega
43-50
pdf
СУЧАСНА ПАРАДИГМА МЕХАНІЗМІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЕНЕРГЕТИЧНИХ КОМПАНІЙ
Volodymyr Shvedkyi
51-57
pdf
СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Iryna Yashchyshyna, Oleksandr Svider
58-63
pdf
Фінанси, грошовий обіг та кредит
КЛЮЧОВІ ДЕТЕРМІНАНТИ СТАНУ РИНКУ ДЕРЖАВНОГО БОРГУ УКРАЇНИ В ДОВОЄННИЙ ПЕРІОД
Mykhailo Hantsiak
65-70
pdf
КРИПТОВАЛЮТА ЯК ОБ’ЄКТ ІНВЕСТУВАННЯ
Igor Gonak, Volodymyr Horyn
71-84
pdf
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Mykhailo Krupka, Maria Ruschyshyn
85-94
pdf
ФІНАНСОВИЙ СЕКТОР УКРАЇНИ: ФУНКЦІОНУВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
Nataliia Moroz, Yelyzaveta Moroz
95-100
pdf (Англійська)
СПОЖИВАЦЬКА ЛОЯЛЬНІСТЬ ЯК МАРКЕР ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАХОВОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО РИНКУ
Nataliia Tkachenko
101-106
pdf
КОНСТРУЮВАННЯ ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИН ІЗ КЛІЄНТАМИ У ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ
Myroslava Khutorna
107-112
pdf
Математичне моделювання та інформаційні технології в економіці
ОЦІНЮВАННЯ КРЕДИТНИХ РИЗИКІВ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ МЕТОДАМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ
Andriy Matviychuk, Olha Artiukh
114-120
pdf
ЗАСТОСУВАННЯ СТОХАСТИЧНИХ ЕВОЛЮЦІЙНИХ РІВНЯНЬ З МАРКОВСЬКИМИ ПЕРЕКЛЮЧЕННЯМИ У НЕКЛАСНИЧНИХ СХЕМАХ АПРОКСИМАЦІЇ ДЛЯ ПОБУДОВИ ТА АНАЛІЗУ МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БОРОТЬБИ
Anatolii Nikitin, Yurii Kotsiuk, Oleksandr Savchuk
121-131
pdf
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська