СПЕЦИФІКА ТЕМАТИКИ ВОЄННОГО КОНТЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО ОНЛАЙН-МЕДІА “INSIDER MEDIA” ПРОТЯГОМ ЛЮТОГО 2022 – ТРАВНЯ 2022 РОКУ
DOI:
https://doi.org/10.25264/2786-9202/1.2-41-53Ключові слова:
Воєнна журналістика, воєнний контент, війна, регіональне онлайн-медіаАнотація
Дослідження базується на розгляді воєнного контенту регіональних онлайн-медіа Волині “Insider Media” за період із лютого по травень 2022 року з використанням методу контент-аналізу як основного. Проаналізовано кількісні та якісні характеристики тематичної специфіки матеріалів на воєнну тематику. У статті пропоновано спробу вирішити питання особливостей матеріалів на тему війни в перші 100 днів повномасштабного вторгнення як таких, що відрізняються від подальшого воєнного контенту в наступні місяці. Визначено специфічні особливості воєнного контенту: наявність маніпулятивних практик, емоційно забарвленої лексики. Завдяки результатам контент-аналізу та моніторингу регіональних онлайн-медіа Волині вдалося виділити специфіку тем за такими атрибутивними ознаками: змістова актуальність, хронологічна актуальність, документалізм, повторюваність тем і неповторність матеріалів, прагматизм та імперативність. У статті авторка наголошує на важливості відповідальності журналістів за матеріали, які публікують; необхідності, щоб журналісти дотримувалися етичних норм у час конфлікту в країні.
Наукова та практична цінність результатів дослідження пов’язана з можливістю в подальшому використовувати результати аналізу під час розроблення рекомендацій для регіональних журналістів, які спеціалізуються на створенні воєнного контенту. Також висновки дослідження будуть корисними в подальшому розвитку обраної тематики в науковій сфері, зокрема у вивченні воєнного контенту загалом та на регіональному рівні.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.