УКРАЇНСЬКИЙ ТРЕВЕЛ-БЛОГІНГ ПІСЛЯ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ: КЛЮЧОВІ ЖАНРОВІ, ТЕМАТИЧНІ ТА ФУНКЦІЙНІ ЗМІНИ (НА ПРИКЛАДІ ПРОЄКТУ “UKRAЇNER”)
DOI:
https://doi.org/10.25264/2786-9202/1.2-7-16Ключові слова:
“Ukrainer”, тревел-проєкт, війна, повномасштабне вторгнення, воєнна тематикаАнотація
У статті досліджено зміни (тематичні, жанрові, функційні) в українському тревел-блогінгу після початку повномасштабного вторгнення російської армії в Україну на прикладі мережевого онлайн-проєкту “Ukraїner”. Використовуючи синтетичний метод, авторка аналізує зсуви в контенті тревел-проєкту, зокрема причини та результати їх. Було зауважено, що зміна контексту (на воєнний), у якому були тревел-проєкти, спричинила зміни їх тематики, а це, своєю чергою, спровокувало зміну формату: із “повільного” на “швидке” медіа. У ході комплексного аналізу було виявлено, що весь контент, продукований проєктом, має єдину мету – підвищувати видимість війни та її наслідків в інформаційному полі авдиторії, зокрема іноземної.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.