Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Найти
Увійти
Главная
/
Архивы
/
№ 11 (2020): Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»
№ 11 (2020): Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»
Опубликован:
2020-07-23
Проблеми особистості та загальної психології
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У СПОРТИВНІЙ СФЕРІ ДІЯЛЬНОСТІ
Oleksandr Marchenko
4-7
pdf (Украинский)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АФЕКТИВНОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Iryna Melnyk
8-16
pdf (Украинский)
ТРУДОГОЛІЗМ ЯК МОДЕРАТОР ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ОСОБИСТІСНИМИ ДИСФУНКЦІЙНИМИ СХЕМАМИ ТА ПСИХОЛОГІЧНИМ БЛАГОПОЛУЧЧЯМ ВЧИТЕЛІВ
Iryna Onopchenko
17-21
pdf (Украинский)
РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ СУВЕРЕННИХ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
Valentyna Pedorenko
22-27
pdf (Украинский)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ. ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ»
Roman Gan, Viktorya Pitulei
28-31
pdf (Украинский)
ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ЕКСТЕРІОРИЗАЦІЇ МАТЕРІАЛІСТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ
Natalya Karhina, Viacheslav Rubskyi
32-35
pdf (Украинский)
Проблеми педагогічної та вікової психології
ОТНОШЕНИЕ МАТЕРИ К РЕБЕНКУ РАННЕГО ВОЗРАСТА С ОТКЛОНЕНИЯМИ В РАЗВИТИИ В ЗАВИСИМОСТИ ОТ ПОЛОРОЛЕВЫХ ХАРАКТЕРИСТИК РЕБЕНКА
Irina Valitova
37-43
pdf
САМОРЕГУЛЯЦІЇ БАЗОВИХ ЕМОЦІЙ ПІДЛІТКАМИ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Olga Vovchenko
44-49
pdf (Украинский)
ЧИННИКИ ІНШОМОВНОЇ ТРИВОЖНОСТІ У СТУДЕНТІВ ТА СПОСОБИ ЇЇ ПОДОЛАННЯ
Nataliia Hromova
50-55
pdf (Украинский)
ВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ ПРОКРАСТИНАТОРА
Olena Zhuravlova
56-61
pdf (Украинский)
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ДЕЗАДАПТИВНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ ОДНОГО З БАТЬКІВ ТА СТАРШОКЛАСНИКА В НЕПОВНІЙ СІМ’Ї
Irina Kompliіenko
62-66
pdf (Украинский)
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Liudmyla Bondar, Natalia Lytvynchuk
67-71
pdf (Украинский)
ПСИХОЛОГІЧНІ РЕСУРСИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СЦЕНАРІЮ ПСИХОЛОГА ДЖОРДАНА ПЕТЕРСОНА КРІЗЬ ПРИЗМУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВИГОРАННЯ
Maria Sugai, Vitalii Medvediev
72-76
pdf (Украинский)
PECULIARITIES OF COPING STRATEGIES WITHIN PEOPLE WITH VARIOUS TYPE OF ACCENTUATION OF CHARACTER
Stepan Stanibula
77-81
pdf (Английский)
ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНІСТЬ ТА ПСИХОСОМАТИЗАЦІЯ ЯК МОДЕРАТОРИ ВЗАЄМОВІДНОШЕНЬ МІЖ СТРЕСОМ ТА РИЗИКОВОЮ ПОВЕДІНКОЮ ПІДЛІТКІВ
Anastasiya Ukhanova
82-87
pdf (Украинский)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОЕФЕКТИВНОСТІ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
Oksana Shportun, Zoryana Savchuk
88-99
pdf (Украинский)
Проблеми когнітивної психології
РЕФЛЕКСІЯ ТА ДЕЦЕНТРАЦІЯ ЯК ЧИННИКИ ІЛЮЗІЇ ЗНАННЯ
Ihor Pasichnyk, Olha Tkachuk
101-106
pdf (Украинский)
ОСОБИСТІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА КОМЕРЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
Olena Bulavina
107-114
pdf (Украинский)
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЕМОЦІЙНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ФЕНОМЕНИ СУЧАСНОЇ КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Svitlana Derevianko, Yulia Prymak, Irіna Yushchenko
115-119
pdf (Украинский)
СФОРМОВАНІСТЬ МОТИВАЦІЙНИХ ДОМЕНІВ У СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
Ernest Ivashkevych
120-125
pdf (Украинский)
ПОВЕДІНКОВІ ІНДИКАТОРИ УВАГИ ДО ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ
Nadiia Kogutiak, Volodymyr Mytsko
126-130
pdf (Украинский)
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЙОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Sabina Radzhabova
131-135
pdf (Украинский)
METHODS OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING: PSYCHOLOGICAL CONTEXT
Viktoriia Railianova
136-140
pdf (Английский)
ДОСЛІДЖЕННЯ МОВИ ТА МОВЛЕННЯ В СУДОВО-ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЕКСПЕРТИЗІ (НА ПРИКЛАДІ СУДОВО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИ, ЗАФІКСОВАНОЇ У ВІДЕОЗАПИСІ)
Yuliia Khaliavka, Anna Tulvinska
141-146
pdf (Украинский)
THE FACILITATIVE APPROACH FROM THE POINT OF VIEW OF COGNITIVE PSYCHOLOGY
Nataliia Hupavtseva
147-154
pdf (Английский)
Проблеми соціальної психології та психології мас
ДЕТЕРМІНАНТИ ЖИТТЄВИХ СЦЕНАРІЇВ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗВО В РОЗРІЗІ ЇХНЬОГО АКМЕРОЗВИТКУ
Нalуna Нandzilevska, Anastasia Onipchuk
156-161
pdf (Украинский)
КРИЗА В УМОВАХ КАРАНТИНУ: НОВІ ГЕНДЕРНІ ПЕРСПЕКТИВИ
Tetiana Kostina
162-166
pdf (Украинский)
ПРИЧИНИ ТА ПРОЯВИ ОСТРАКІЗМУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Viktoriya Nazarevich
167-175
pdf (Украинский)
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕАДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ (ОГЛЯД КАДРОВИХ СИСТЕМ І СУСПІЛЬНИХ ПРОГРАМ)
Mykyta Panov
176-182
pdf (Украинский)
Проблеми організаційної психології та психології праці
PROFESSIONAL ACTIVITY STRESS FACTORS OF HEALTH WORKERS
Iryna Shcherbakova
184-188
pdf (Английский)
Проблеми психодіагностики
ВИМІРЮВАННЯ ТРУДОГОЛІЗМУ СТУДЕНТІВ: ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ ОПИТУВАЛЬНИКА
Uliana Nikitchuk, Olena Kostryba, Valentyna Pavlovska
197-202
pdf (Украинский)
Проблеми консультативної психології та психотерапії
СИСТЕМНА СІМЕЙНА ПСИХОТЕРАПІЯ ЯК ПРАКТИЧНИЙ ЗАСІБ РОБОТИ ПСИХОЛОГІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Victoria Yurchenko, Maya Grishchuk, Oksana Moroz
190-195
pdf (Украинский)
Язык
English
Polski
Русский
Українська